Boşanma Davaları Ne Kadar Sürmektedir?

Boşanma her ne kadar pek istenmeyen bir durum ve netice olsa da bazen kaçınılmaz olarak birlikteliğin sonlandırılması gerekmektedir. Ankara Boşanma Avukatı olarak müvekkillerimize en etkin ve çözüm odaklı hizmetleri sağlamaktayız. Boşanma süreçlerine son derece hakim ve deneyimimiz de oldukça fazladır. Boşanma davalarına daire sitemizde sürekli güncel yazılar bulunmaktadır. Boşanma davalarının süresi de bir çok kişi tarafından merak edilmektedir.

Eşlerden her hangi bir tarafın boşanmak istemesi durumunda açılan davaya boşanma davası denir. Boşanmak isteyen taraf gerekli sebeplere sahip olmalıdır. Gerekli sebepler var olduktan sonra boşanma davasını açabilir ve bu sürecin sonuçlanmasını bekleyebilir. Anlaşmalı olarak boşanmak isteyen eşler iki taraf birlikte gelerek başvuru yaparlar. Çekişmeli davalarda ise hakimin bir karara varabilmesi için bu süreç daha uzun bir zamana yayılabilir. Ancak her iki tarafın da sağlıklı bir sonuca varabilmesi için seçilen avukatlar ve yürütülen hukuki işlemlerinin büyük bir rolü mevcuttur.

Boşanma Davası Açmak İçin Hangi Sebeplere Gerek Duyuluyor?

Boşanma davası açmak için pek çok sebep olabilir. Ancak hem genel hem de özel sebepler boşanmaları getiren iki grup olarak ayrılıyor. Genel boşanma sebepleri içerisinde aldatmalar, şiddetli geçimsizlik, tartışmalar, hakaretler, güven sorunları ve sarsıcı davranışlar gibi pek çok sebep yer alabilir. Özel sebepler içerisinde genellikle daha çok duygusal sebepler yer alıyor. Ayrılmak istemek, aldatmak, suç işlemek, zina yapmak ve terk etmek gibi pek çok sebep de özel olarak yer alabilir. Özel boşanma sebepleri ve genel boşanma sebepleri sonucunda farklı bir hukuki süreç ele alınabilir.

Boşanma Davası Günümüzde En Yaygın Eylemlerden Birisi Haline Geldi

Boşanma davası açmak günümüzde en yaygın eylemlerden birisi haline geldi. Bu yaygınlığa rağmen, her avukat alanında en iyi şekilde çalışmaya özen göstererek devam ediyor. Bu hukuki e zor sürecin güzellikle geçmesi için de mutlaka her iki tarafın da kanaatli bir şekilde bu sürece uyum sağlaması gerekir. Hem maddi açıdan hem de manevi açıdan bu sürecin en doğru şekilde atlatılabilmesi için de alanında uzman avukatlara gerek duyulur. Ankara Boşanma Avukatı için sitemizde bulunan iletişim numaralarından bizlere ulaşabilirsiniz.